1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Czas na kawę

Pijąc kawę od Caffé Vergnano można poczuć prawdziwą swobodę, ciepło rodziny i przyjaciół, a także stać się członkiem wspólnoty. (Fot. materiały partnera)
Pijąc kawę od Caffé Vergnano można poczuć prawdziwą swobodę, ciepło rodziny i przyjaciół, a także stać się członkiem wspólnoty. (Fot. materiały partnera)
Intuicja, ponad 140 lat szczęśliwych wyborów i filiżanka doskonałego, aromatycznego espresso. Oto historia wyjątkowej rodziny z Piemontu, która od czterech pokoleń prowadzi jedną z najstarszych włoskich palarni kawy. Teraz Caffé Vergnano trafia do oferty Coca-Cola HBC.

Wszystko zaczęło się w 1882 roku od otwarcia małego sklepu spożywczego, o którym Domenico Vergnano marzył od zawsze. Sklepik, w którym skromny Włoch realizował swoją pasję, szybko stał się miejscem spotkań i żywych dyskusji, podczas których debatowano o pięknie, nawiązywano kontakty i pielęgnowano relacje, oczywiście przy filiżance najlepszej kawy. Tak narodził się dobrze prosperujący rodzinny biznes.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Z biegiem lat Caffé Vergnano uczyniło kulturę palenia i picia kawy swoją filozofią. W 1930 roku syn założyciela zakupił pierwszą plantację w Kenii, a pół wieku później biznes przejęli wnukowie Domenico, Carlo i Francesco, którzy są obecni w życiu firmy do dzisiaj. Kolejny ważny moment w historii rodzinnej marki nastąpił pod koniec XX wieku, gdy Caffé Vergnano rozszerzyło również zakres swoich operacji na rynek zagraniczny, co zapewniło firmie rozpozna­walność w ponad 90 krajach na całym świecie.

Dziś pieczę nad biznesem sprawuje już czwarte pokolenie, które wciąż rozwija markę, nie zapominając przy tym o pielęgnowaniu i wzmacnianiu wartości rodzinnych, które – obok jakości i autentyczności – są głównymi powodami, dla których konsumenci wybierają właśnie tę firmę. Pijąc kawę od Caffé Vergnano można bowiem poczuć prawdziwą swobodę, ciepło rodziny i przyjaciół, a także stać się członkiem wspólnoty. To właśnie dlatego marka nazywana jest ambasadorem „włoskiego piękna”.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Ważnym elementem tożsamości Caffé Vergnano jest również inicjatywa Women in Coffee, która realizuje i wspiera skierowane do kobiet projekty społeczne. Fakt, że wciąż mają one znacznie mniejszy dostęp do edukacji, finansowania oraz rozwoju niż mężczyźni, doprowadził do powstania idei, której misją jest mówienie o równości, różnorodności i szacunku, a celem – podkreślenie roli i pracy kobiet, wzmocnienie ich pozycji społecznej, przeciwstawianie się dyskryminacji, eliminowanie nierówności, a także edukacja.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Nowe pokolenie, na czele z charyzmatyczną Caroliną Vergnano, wprowadziło markę na kolejny poziom. Doskonała kawa Caffé Vergnano wzbogaciła bowiem portfolio Coca-Cola HBC Polska. Od teraz firma będzie dystrybuować produkty marki w sektorze gastronomicznym w całym kraju. To kolejny krok milowy w rozwoju biznesu rodziny Vergnano, a dla Polaków – idealna okazja do skosztowania autentycznego włoskiego espresso wypełnionego aromatami z całego świata.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Mieszanki kawy Vergnano pochodzą z dokładnej selekcji topowych producentów. Ich sekretem jest powolne i tradycyjne palenie ziaren, które są starannie wybierane i kupowane bezpośrednio w miejscach pochodzenia. Doskonałość mieszanek i utrzymanie charakterystycznego smaku osiągane jest również dzięki skrupulatnej kontroli każdej partii, o co od ponad wieku dbają najlepsi koneserzy. Marka oferuje zatem najwyższej jakości kawę, na którą składa się szeroki wachlarz mieszanek o różnych smakach i aromatach. Dzięki siłom dystrybucyjnym Coca-Cola HBC będziemy mogli cieszyć się nią w coraz większej liczbie miejsc na polskiej mapie kawiarni, barów i hoteli.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze