Najpiękniejsze kolekcje, które osłodzą nam nadchodzące lato – zwracamy uwagę na te, które szczególnie nas zaciekawiły, i bez których modeli nie wyobrażamy sobie nadchodzącego sezonu.
Kolekcja Jenny Fairy na wiosnę-lato 2021 to obraz wszystkiego, za czym tęsknimy. Towarzysząca jej sesja zdjęciowa to ukłon w stronę beztroskich, upalnych chwil przeplatanych najmodniejszymi modelami dodatków, które zawładnęły naszymi sercami. Znajdziemy tu chunky sandals - sandały na grubej platformie nawiązujące do stylizacji modnych w latach 90., klapki w neutralnych kolorach, które wyróżniają się fakturą plecionki, czy klasyczne mokasyny. Niezwykle modne w ostatnich sezonach sandały na podeszwie o lekko ortopedycznym kształcie będą hitem także tego lata - w kolekcji Jenny Fairy znajdziemy je w wydaniu glamour. Pojawią się też nowe modele torebek uwielbianych już przez stylistki i influencerki. Wśród nich przebojem okaże się z pewnością przeskalowana, miękka torba z krótką rączką. W torebkach także widać wpływ lat 70. – jednym z najważniejszych detali obok pikowania, tkanej faktury i marszczenia typu scrunchie, są frędzle, widoczne zarówno na zamszowej torebce, jak i praktycznym plecaku. Pojawia się także motyw tie dye zaczerpnięty z tamtej epoki. Jednym słowem - jest pięknie.
Na tę kolekcję czekałyśmy bardzo długo. Uwielbiana przez nas marka MUUV, która niedawno założyła swój stacjonarny butik w Warszawie, stworzyła kolekcję idealną na nasze potrzeby. Malahi kwetu - co w lokalnym języku (swahili) oznacza "nasze miejsce" to hołd w stronę kobiecości, klasyki i najwyższej jakości materiałów. Kolekcja Mahali kwetu jest minimalistyczna, realizuje zamysł ready-to-wear. W dzisiejszych czasach tego nam właśnie trzeba - przyzwyczajając się do pracy hybrydowej, powoli wracając do życia towarzyskiego chcemy wyglądać elegancko, ale wciąż na luzie i swobodnie. Basicowe bluzy, spodnie, lekkie, przeważająco czarne sukienki i unisexowe topy tworzą samodzielnie perfekcyjne stylizacje bądź stanowią idealny dodatek do marynarek, a nawet spodni dresowych. Dziewczyna MUUV jest wyzwolona, pewna siebie, ale i wrażliwa na otaczający świat - to właśnie podkreśla nowa kolekcja prezentowana klimatyczną i jedyną w swoim rodzaju sesją zdjęciową wykonaną na Zanzibarze. Ciekawe świata, głodne nowych doświadczeń - tak widzą swoje odbiorczynie projektantki, które w nowej kolekcji przewidziały także miejsce dla autorskiej bielizny. Wszystko tu jest spójne.
Kolekcja damska na sezon wiosna – lato 2021 Woolrich oparta jest na 190-letnim doświadczeniu marki w projektowaniu odzieży wierzchniej, która wzmacnia pozytywne doświadczenia jej użytkowników na świeżym powietrzu. W najnowszej kolekcji zostały wprowadzone dwa nowe modele okryć wierzchnich, które idealnie sprawdzą się w konfrontacji z żywiołami: płaszcz Tickseed i kurtka Tickseed. Te dwie kurtki zostały wykonane z wodoodpornego i wiatroodpornego nylonu z charakterystycznym efektem marszczenia, który doskonale łączy współczesny design z funkcjonalnymi detalami. Modele te posiadają w pełni regulowany kaptur i sznurek w pasie, które pozwalają na indywidualne dopasowanie do sylwetki.
Kampania marki W.KRUK "Mamy tak wiele" to oryginalne propozycje biżuterii i dodatków, które wyrażają najgłębsze uczucia. Wśród nowości znajdziemy biżuterię srebrną z motywem serca oraz kolekcję z emblematem marki, zainspirowanym koroną brylantowego pierścionka zaręczynowego Jedyny. W ofercie nie brakuje także klasycznych wzorów z perłami w złocie - idealnych jako prezent z okazji Dnia Matki.
Najnowsza kolekcja VISSAVI wraz z towarzyszącą jej sesją zdjęciową utrzymana została w klimacie "Sexu w wielkim mieście". Choć od premiery tego kultowego serialu minęło już sporo czasu, cztery przyjaciółki na zawsze stały się symbolem autentyczności, wolności i wyjątkowego stylu. Kolekcja VISSAVI to elegancja, klasyka i oryginalność w jednym, jakość w odszyciu i doborze naturalnych tkanin. Wszystkie modele szyte są w Polsce, co stanowi ogromną wartość i dumę marki. Nam szczególnie przypadły do gustu zmysłowe sukienki i eleganckie garnitury.
Paski, pastele, kobiece detale - Tommy Hilfiger szykuje na lato stylizacje pełne lekkości i wdzięku. Znajdziemy tu cudowną plisowaną koszulę, maxi sukienkę w pasy, oversize'owe bluzy w pastelowych kolorach, które idealnie wkomponują się w odrobinę bardziej nonszalanckie outfity. Ta kolekcja, choć nawiązuje do naszych ulubionych znaków rozpoznawczych marki, niesie ze sobą sporo niespodzianek. Hitem, który sprawdzi się na wakacje będzie torebka na aparat i jeansowa sukienka z delikatnym rozkloszowaniem.
Nieco z innej strony pokazała się ostatnio marka Zalando, która zaprezentowała kontynuację globalnej kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Startująca 5 maja kampania przybliża szerszej publiczności pięć wyjątkowych osobowości pochodzących z Pokolenia Z i ich historie. Działania młodych aktywistów, tworzących treści głównie w internecie, niejednokrotnie zostają bagatelizowane, a ich głos - niesłyszany. Zalando postanowiło dodać ich przekazom wyjątkową siłę i pomóc dotrzeć do odbiorców w tradycyjny, choć niekonwencjonalny sposób uwieczniając bohaterów kampanii na wyjątkowych portretach, namalowanych przez artystkę Justynę Grodecką, reprezentantkę pokolenia Z. "Nasza nowa kampania jest celebracją wartości, które stanowią fundament marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności" - mówi Dawid Pożoga, Regional Lead PL/CZ w Zalando. “Historie prawdziwych ludzi i wartości, które wyznają to dla nas ogromna inspiracja. Pozwala nam to pielęgnować więź z naszymi polskimi klientami z pokolenia Z i lepiej ich zrozumieć".