1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda
  4. >
  5. Luksus na czterech łapach. Od Hermèsa po Bizuu – marki modowe oszalały na punkcie psów!

Luksus na czterech łapach. Od Hermèsa po Bizuu – marki modowe oszalały na punkcie psów!

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Jeszcze dekadę temu pies w kaszmirowym sweterku był ekstrawagancją zarezerwowaną dla hollywoodzkich celebrytów. Dziś to część coraz szerszego zjawiska – luksusowe marki modowe z rozmachem wchodzą na rynek produktów dla czworonogów, oferując akcesoria nie tylko stylowe, ale i opatrzone prestiżowym logo. Moda dla psów przestała być traktowana z przymrużeniem oka. Stała się elementem strategii marek premium, które coraz śmielej inwestują w ten segment.

Rosnące wydatki na zwierzęta domowe, antropomorfizacja pupili i rozwój sektora premium pet care sprawiły, że rynek ten stał się niezwykle atrakcyjny. Według szacunków Euromonitor, globalny rynek luksusowych produktów dla zwierząt może osiągnąć wartość 15 miliardów dolarów do 2030 roku. Luksusowe domy mody, dotąd skupione na ludziach, dostrzegły, że dzisiejszy klient oczekuje produktów również dla swojego psa.

Gucci już kilka sezonów temu stworzyło specjalną linię Gucci Pet Collection, w której znajdziemy skórzane obroże i smycze ozdobione kultowym wzorem GG, ale też jedwabne apaszki, ceramiczne miski i miękkie legowiska w stylu vintage. Utrzymane w estetyce retro akcesoria zyskują nowy kontekst – domowe życie w wersji haute couture.

Versace również nie pozostało w tyle. W ofercie znajdziemy m.in. psie bluzy z charakterystyczną głową Meduzy, legowiska pokryte wzorem barokowym oraz ortopedyczne poduchy dla pupili z grawerowanym logo. Dla tych, którzy kochają styl glamour, to obowiązkowa pozycja.

Moda dla psów w wydaniu luksusowym to nie tylko kaprys, ale też wyraz troski o jakość i komfort. Moncler, słynący z technicznych materiałów, zaprojektował miniaturowe kurtki puchowe dla psów, inspirowane bestsellerowymi modelami dla ludzi. Wodoodporne, lekkie i wyjątkowo ciepłe – idealne na zimowe wyjazdy w Alpy.

Z kolei Ralph Lauren proponuje psie swetry z wełny merino, koszulki polo z logo gracza w polo i welurowe szlafroki – całość idealnie koresponduje z kolekcją domową marki. Dla właścicieli, którzy traktują pupila jak członka rodziny, to sposób na spójny wizerunek.

W świecie premium detale mają znaczenie. Dlatego wiele marek oferuje możliwość personalizacji akcesoriów. Louis Vuitton umożliwia wygrawerowanie inicjałów na skórzanych obrożach, a także dopasowanie rozmiaru do konkretnej rasy. Burberry oferuje klasyczne trencze dla psów z podszewką w kratę Nova Check – szyte na miarę, z opcją haftu z imieniem czworonoga.

Na tym tle wyróżnia się Maison Goyard, francuska marka słynąca z ekskluzywnych walizek i toreb podróżnych. Ich psie transportery z monogramem wykonane są ręcznie, a na życzenie klienta można dodać ręcznie malowany portret pupila.

Oto co dla psa można znaleźć w kolekcjach luksusowych marek:

Ubranko na zimę, Polo Ralph Lauren

Beret dla psa, Louis Vuitton

Dysk do rzucania, Hermès

Smycz i obroża, Bizuu

Szampon dla psa, Hermès

Ubranko, Polo Ralph Lauren

Ubranko przeciwdeszczowe, Louis Vuitton

Perfumy dla psa, Dolce & Gabbana

Legowisko, Hermès

Torba do noszenia psa, Goyard

Ubranko puchowe, Prada

Smycz z etui na woreczki, Prada

Obroża i smycz, Hermès

Bidon na wodę dla psa, Louis Vuitton

Obroża, Hermès

Ubranko przeciwdeszczowe, Gucci

Miska przenośna, Louis Vuitton

Szelki, Dior

Etui na woreczki, Louis Vuitton

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze