Targi HUSH WARSAW odbędą się 9 czerwca. Na Stadionie Narodowym będzie aż 160 marek modowych z kraju i zagranicy.
To pierwsze tego typu targi w Polsce organizowane na tak dużą skalę. Oferta obejmuje nie tylko ubrania, ale także akcesoria i obuwie, jest skierowana zarówno do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Nowością tej edycji są liczne atrakcje
dopełniające ideę targów, m.in. strefa KIDS - mody i dizajnu dla dzieci czy Strefy ZEN i SPA.
Najważniejszym elementem wyróżniającym tegoroczne wydarzenie jest jednak konkurs MODERNA pod patronatem T-Mobile Fashion przeznaczony wyłącznie dla projektantów Hush Warsaw. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas targów 9 czerwca.
Na HUSHu obowiązują trzy podstawowe zasady.
1. promujemy i wspieramy niezależnych projektantów – to do nich trafią nasze pieniądze, nie do sieciowych firm
odzieżowych, rozmawiajcie z nimi, chwalcie i zgłaszajcie uwagi, jeśli je macie, przekazujcie kontakt dalszym znajomym, to
działa!
2. przychodząc na HUSHa miejcie otwarte głowy – chcemy, by HUSH wspierał lokalny rynek, inicjował nowe projekty i
pomagał w nawiązaniu dobrych kontaktów. Pamiętajcie, że projektanci często korzystają z pomocy podwykonawców:
małych firm i rzemieślników. Jeśli widzicie jakiś punkt, w którym zainteresowane strony mogą się spotkać, mówcie o tym
koniecznie!
3. konsekwentnie dbajmy o nasze środowisko – pamiętajcie o zabraniu eco torby, przyjedźcie na rowerze lub
komunikacją miejską i kupujcie z rozwagą – to trudna rada, ale jednak ważna. Nie chodzi o ilość, a jakość.
Organizatorkami HUSH WARSAW są: Anna Pięta, z wykształcenia krytyczka i promotorka sztuki, pomysłodawczyni i organizatorka dziesięciu edycji targów mody Ściegi; Magda Korcz – z wykształcenia historyk sztuki, organizatorka targów mody Ściegi; Aneta Kowalska - organizatorka strefy KIDS fashion&design w ramach HUSH WARSAW.
Ambasadorkami HUSH WARSAW są: Beata Sadowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Marcelina Zawadzka.