Skończyc 80 lat to nie lada gratka. Tym bardziej gdy mowa o jednej z najchętniej kupowanych marek odzieży sportowej i casualowej na świecie. Mowa oczywiście o Lacoste, która własnie w czerwcu tego roku doczekała się 80 rocznicy. Z tej okazji została hojnie obdarowana przez 9 najbardziej ekskluzywnych francuskich marek.
9 prezentów: unikatowych, oryginalnych i wykonanych w celu uczczenia 80 rocznicy powstania światowej marki Lacoste. Wśród nich broszki od Boucheron, trójniki do golfa od Bernardaud czy torba tenisowa z krokodylej skóry od Hermes. Oprócz nich w niezwykłej kolekcji dla Lacoste znalazły się słodkie eklerki od Fauchon, misa w kształcie piłeczki golfowej od Baccarat oraz akcesoria zaprojektowane i stworzone przez Christofle, Goyard, S.T. Dupont czy Veuve Cliquot.
Cała, niezwykle ekskluzywna kolekcja " Maisons Françaises" tym razem nie trafi do rąk najbogatszych wielbicieli kultowej marki znanej nie tylko z nieprzemijającej jakości, ale też z zawadiackiego aligatora uwiecznionego na logo, tylko na wystawę do paryskiego butiku Colette.