Wystartowała przesycona letnim luzem kampania #reservedforfestiwal, w której główną rolę grają muzyka, słońce i modowe szaleństwo!
Reserved prezentuje festiwalowy niezbędnik, czyli ubrania i akcesoria dedykowane imprezowaniu na świeżym powietrzu.
Ton nadają stylizacje inspirowane erą Woodstock i Dzieci Kwiatów, a więc hippisowskie, etniczne i indiańskie tkaniny i desenie. Do tego sprany jeans, najfajniejsze T-shirty i spodnie „boyfriendy”, dużo seksownych (choć wciąż wygodnych) topów i sukienek, a także kolorowe kostiumy kąpielowe.
Klimat looku #reservedforfestiwal tworzą inspirujące detale: frędzle, dodatki, printy. Nie brakuje hitów sezonu tak jak bluzki odsłaniające ramiona. Pełno jest też akcesoriów takich jak hippisowskie opaski i kapelusze, wianki, cygańska biżuteria. Projektanci Reserved sporo zaczerpnęli też z mody grunge, która kojarzy się z ostrymi imprezami: pojawiają się T-shirty z motywami muzycznymi, podarte jeansy czy flanelowe koszule. Całość linii festiwalowej jest lekka, luźna, barwna i tworzy niezwykle inspirujący miks.
Magiczna kampania promująca #reservedforfestiwal przywodzi na myśl niesamowitą atmosferę Kalifornii, studenckich wakacji, włóczęgi z przyjaciółmi po USA i kultowych festiwali takich jak Coachella.