Polki coraz bardziej interesują się modą. Dla wielu kobiet projektowanie to sposób na życie. Jednak nie wszyscy wiedzą, jak tę wspaniałą pasję zamienić w profesjonalny biznes
Jak to zrobić? Wystarczy otworzyć się na nowe szanse i uczyć od najlepszych. Takie możliwości daje projekt, LET THEM KNOW, który jest realizowany w ramach Fashion Week Poland od 24 do 27 października w Łodzi. Podczas otwartych, bezpłatnych wykładów i specjalistycznych, odpłatnych szkoleń dowiemy się, jak pogodzić sztukę z zarabianiem pieniędzy.
Propozycja szkoleń jest bardzo bogata. 24 października poznamy trendy na sezon Jesień/Zima 2013/14 według NellyRodi, które zaprezentuje Justyna Kasprzycka z Fashion&Co. Natomiast Hanna Gajos, redaktor naczelna „Rynku Mody” zdradzi słuchaczom, jak rozwinąć biznes modowy. 25 października w andel's Hotel, w Łodzi Marlena Woolford, ekspertka w dziedzinie prognozowania trendów, opowie o sposobach poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania i sponsoringu. Odbędzie się również szkolenie z efektywnych sposobów kontaktu z mediami branżowymi. Zdobędziemy także wiedzę na temat marki, konstrukcji, visualu oraz prezentacji kolekcje przed kupcami.
Ważnym dniem dla uczestników Let Them Know będzie piątek – 26 października. W Muzeum Kinematografii, w Łodzi odbędą się bezpłatne, otwarte szkolenia dla wszystkich zainteresowanych. Stefan Siegel, założyciel niezwykle popularnego portalu internetowego – Not Just a Label, który zajmuje się prezentacją i sprzedażą kolekcji projektantów z całego świata, poprowadzi seminarium na temat twórczej przedsiębiorczości (Seminar On Creative Entrepreneurship). Natomiast Ron Kedmi, od lat zajmujący się fotografią dla świata mody i reklamy w Tel Avivie, Londynie, Nowym Jorku oraz Paryżu, poprowadzi zajęcia „Fashion Photography – Cover Uncover”. Oba wykłady naszych gości będą w języku angielskim. Cykl szkoleń zakończy się w sobotę, 27 października. W Muzeum Kinematografii Katarzyna Orzechowska z Socjomania.pl opowie, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion. Zainteresowani dowiedzą się o wyzwaniach fashion marketingu i visual merchandisingu. Natomiast przedstawicielki firmy LPP S.A. zapraszają na szkolenie pod hasłem: „Kreatywni poszukiwani, czyli słów kilka na temat procesu rekrutacji na stanowisko projektanta i grafika”. W piątek i sobotę na wszystkie zajęcia – wstęp wolny!
Już teraz można się zapisywać na szkolenia na stronie internetowej: www.fashionweek.pl