Dzięki sukcesowi zeszłorocznej współpracy Levi’s x Snoopy wiosną 2019 roku, znów zobaczymy ukochanego kreskówkowego psa rasy beagle stworzonego przez Charlesa Schulza, a także całą paczkę Peantus. Charlie Brown, Linus, Lucy, Peppermint Patty — wszystkie te ulubione postaci pojawią się na serii dżinsów, koszulek, bluz z kapturem, kurtek trucker i akcesoriów, które będą figlarnym dodatkiem do klasycznego asortymentu marki Levi’s. Oczywiście w kolekcji nie zabraknie odrobiny humoru!
Zarówno Levi’s, jak i Peanuts zajmują ważne miejsce w amerykańskiej kulturze, tworząc głębokie emocjonalne związki z pokoleniami fanów. Obydwie marki są silnie związane z Bay Area w Kalifornii. Stawiają na jakość, ale nigdy nie traktują samych siebie zbyt poważnie. Ten fakt odzwierciedlają nie tylko grafiki z kolekcji, ale także ich konstrukcja - wyjątkowe żółte metki na każdym jeansowym projekcie i żółte detale na wewnętrznych kieszeniach jeansów. Niezależnie od tego czy będzie to Snoopy śpiący na czubku logo Levi’s czy Peppermint Patty i Marcie rozmawiające nad napisem „Girl Talk”, wszystkie grafiki na pewno wywołają ekscytację u wszystkich pokoleń.
„Wiesz jak to jest, jak czasami tak świetnie się bawisz, że wszystko chcesz powtórzyć? Tak właśnie się poczuliśmy po współpracy ze Snoopym w 2018 roku. Nie mogliśmy się doczekać pracy z Peanuts, ze Snoopym i jego przyjaciółmi. Kochamy sposób w jaki Charles Schulz pokazuje ludzkie cechy w postaciach Peanuts. Chcieliśmy kontynuować to połączenie i humorystyczne zabawy słowne rodem ze współczesnej kultury memów.” - Jonathan Cheung, SVP, Levi’s Global Design.