Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC - audyt ZKDP wynika, że miesięcznik „Zwierciadło” wynikiem 113 099 egz. uzyskał 1 miejsce w sprzedaży pism luksusowych we wrześniu 2021 roku, pokonując tym samym „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który odnotował wynik 107 437 egz., oraz „Wysokie Obcasy Ekstra” (Agora) z wynikiem 56 455 egz.
W okresie IX 2021/ IX 2020 „Zwierciadło” odnotowało również znaczny wzrost dynamiki sprzedaży ogółem (+25 %) – „Twój Styl” (-13%), „Wysokie Obcasy Extra” (-21%).
– Cieszymy się z osiągniętego wyniku. Sukces ten to efekt wieloletniej pracy całego zespołu wydawnictwa oraz wyraz uznania naszych Czytelniczek i Czytelników. „Zwierciadło” łączy najlepsze dziennikarstwo z nowoczesną psychologią. Zawiera inspirujące informacje z dziedziny kultury, sztuki oraz prezentuje najnowsze trendy dotyczące mody i urody. Wierzymy, że dzięki temu unikalnemu charakterowi odniesiemy kolejne zwycięstwa. Wszystkim naszym partnerom biznesowym dziękujemy za dotychczasowe zaufanie, a tych jeszcze niezdecydowanych zapraszamy do współpracy” – komentuje Adam Popielski – prezes Wydawnictwa Zwierciadło.
W minionym roku wydawnictwo skutecznie poradziło sobie na konkurencyjnym rynku prasy kobiecej. Poza dobrymi wynikami w sprzedaży egzemplarzowej w październiku portal zwierciadlo.pl uzyskał najwyższą w swojej historii liczbę ponad 4 mln odsłon, a fanpage „Zwierciadła” osiągnął blisko 180 tys. polubień.
Spójne i zintegrowane działania w kanale prasowym, internetowym portalu oraz social mediach są zdaniem wydawcy kluczem do sukcesu.
– Wiemy, że rynek na którym działamy, nie należy do łatwych. Nie koncentrujemy się na trudnościach, ale na tym, jak najlepiej wykorzystać nasze mocne strony i szanse, które wciąż dostrzegamy i wykorzystujemy. Pokonanie „Twojego Stylu” jest tego najlepszym dowodem” – dodaje Adam Popielski.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych, od września br. wydawca poszerzył ofertę o produkcję podcastów audio i videocastów. Ich realizacja odbywa się w ramach indywidualnych projektów w formule 360°, łączącej wszystkie kanały komunikacji marketingowej. Obejmuje działania promocyjne przy zastosowaniu nowoczesnych technologii w odbiorze treści digitalowych.
Celem na najbliższe miesiące jest rozwój atrakcyjnych dla czytelników i partnerów biznesowych treści multimedialnych przy jeszcze większym wykorzystaniu social mediów.
Styczniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” w sprzedaży już od 2 grudnia w wyjątkowej cenie 5,00 zł (mutacja podstawowa). Bohaterką okładki jest Adele. Numer dostępny z kalendarzykiem na 2022 rok, kosmetykami Vianek i Biolaven lub książką.
Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło”, miesięcznik „Sens”, portal oraz wydawnictwo książkowe.
Zapraszamy do współpracy:
Dyrektor ds. reklamy
Anna Szaluś – tel. 22 312 37 32; 694 484 228
a.szalus@grupazwierciadlo.pl
Zastępczyni dyrektora ds. reklamy
Anna Ruszkowska – tel. 22 312 37 44; 664 742 101
a.ruszkowska@grupazwierciadlo.pl
Specjalista ds. reklamy magazynów „Zwierciadło” i „Sens” oraz portalu Zwierciadlo.pl
Ewa Pietrzykowska – tel. 22 312 37 15; 662 060 092
e.pietrzykowska@grupazwierciadlo.pl
Dyrektor ds. promocji i marketingu
Justyna Ogłozińska – tel. 602 470 502
j.oglozinska@grupazwierciadlo.pl