1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kuchnia
  4. >
  5. Wyjątkowy grywalizacyjny program lojalnościowy w polskim sektorze szybkich dostaw. Wolt wprowadza Wolt Rewards

Wyjątkowy grywalizacyjny program lojalnościowy w polskim sektorze szybkich dostaw. Wolt wprowadza Wolt Rewards

(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
Czy zamówienie ulubionej kolacji może być elementem emocjonującej gry, w której zdobywasz punkty, odblokowujesz kolejne poziomy i bierzesz udział w comiesięcznych wyzwaniach? Czy możesz kupować dania i zakupy za punkty zdobywane właśnie dzięki tym wyzwaniom? Tak właśnie działa Wolt Rewards – wyjątkowy grywalizacyjny program lojalnościowy w polskiej branży szybkich dostaw.

Wolt, platforma do zamawiania jedzenia i zakupów z szybkim dowozem, wprowadził w kwietniu tego roku nowe rozwiązanie. Program Wolt Rewards zamienia codzienne korzystanie z aplikacji w ekscytującą grę, w której można zdobywać punkty, przechodzić na kolejne poziomy i korzystać z dodatkowych nagród. Wykorzystanie mechanizmów takich jak animacje, zadania przypisane do konkretnych restauracji, nagrody za regularność czy zakupy w wybranych kategoriach wyróżnia go na tle innych programów lojalnościowych – czyniąc go jednym z najbardziej zaawansowanych i dostarczających najwięcej emocji systemów tego typu na rynku.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Rynek rośnie, oczekiwania się zmieniają

Europejski rynek programów lojalnościowych dynamicznie rośnie – jego wartość ma zwiększyć się z 19,64 mld dolarów w 2025 roku do 31,8 mld w 20291. Polskie dane potwierdzają ten kierunek – według badania ARC Rynek i Opinia z programów lojalnościowych korzysta już 72% Polaków. Rosnące zainteresowanie zmienia także oczekiwania konsumentów, którzy poszukują dziś nie tylko rabatów, ale także spersonalizowanych, cyfrowych i angażujących doświadczeń. Właśnie w ten trend wpisuje się Wolt Rewards – odpowiadając na potrzebę większego zaangażowania, pozytywnych emocji i realnych benefitów za zakupowe wybory.

Jak to działa?

Wolt Rewards funkcjonuje jak gra, w której zamówienia zamieniają się w punkty. W aplikacji dostępne są cztery poziomy, a im wyższy z nich osiągnie użytkownik, tym szybciej rośnie liczba punktów zdobytych za zamówienia i wyzwania. Na początkowym poziomie można zdobyć 3 punkty za każde wydane 10 zł, a na najwyższym – aż 6.

Dodatkowych emocji – i punktów – dostarczają pojawiające się każdego miesiąca wyzwania. To mini misje premiujące np. zamawianie dań kuchni indyjskiej, meksykańskiej czy polskiej lub zakupy – na imprezę czy dla pupila. Ekstra punkty można zdobywać również za pierwsze zamówienie w miesiącu, regularność lub odkrywanie nowych miejsc. Postępy i aktualne zadania widoczne są w aplikacji, po kliknięciu w baner Wolt Rewards. Warto być na bieżąco, bo niektóre zadania mają wartość nawet 800 punktów.

Wolt stopniowo wdraża i udostępnia program użytkownikom. Platforma pracuje nad rozszerzeniem zasięgu Wolt Rewards.

– Programy lojalnościowe to dziś standard, ale żeby naprawdę działały, muszą zaskakiwać i oferować coś więcej niż tylko zniżki. Polscy użytkownicy lubią promocje, ale coraz częściej szukają też rozwiązań, które są wygodne, motywujące i po prostu dobrze zaprojektowane. Często firmy skupiają się na zdobywaniu nowych klientów, zapominając o tych, którzy są z nimi najdłużej. W Wolt chcieliśmy to zmienić – dlatego stworzyliśmy Wolt Rewards z myślą o tych, którzy wracają do nas regularnie. Zależało nam, żeby korzystanie z aplikacji było jeszcze przyjemniejsze i bardziej opłacalne, a lojalność naprawdę się zwracała. To także długofalowe wsparcie dla naszych partnerów – restauracji i sklepów – którzy zyskują większą widoczność w aplikacji, częstsze zamówienia i realne narzędzia do rozwoju. Wierzymy, że to program, który działa na korzyść wszystkich stron - mówi Agata Polityło, dyrektorka generalna w Wolt Polska.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Lodowy start – „Summer Time” już w aplikacji

Od 1 lipca użytkownicy z dostępem do Wolt Rewards mogą wziąć udział w lodowym wyzwaniu „Summer Time”. Osoby na poziomach 1 i 2 mogą zdobyć 200 punktów za zamówienie lodów o wartości co najmniej 60 zł. Ci z poziomów 3 lub 4 otrzymają 350 punktów – jeśli złożą dwa takie zamówienia. Sezonowe wyzwanie potrwa do 30 września. Szczegóły oraz postępy można śledzić w aplikacji, klikając w baner Wolt Rewards.

Więcej informacji o programie znaduje się na stronie: https://explore.wolt.com/pl/pol/rewards

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze